Домашното пред увозното: „Македонско најдобро“ ја буди економската гордост на граѓаните

Новата кампања „Македонско најдобро: Наша традиција, наша гордост“ ја продолжува идејата што уште во 1999 година ја оживеа познатата акција „Купувајте македонски производи“, иницирана од тогашниот министер за трговија Никола Груевски, а режирана од Милчо Манчевски. Симболот на таа кампања – девојчето со сјај во очите – остана запаметено како порака дека купувањето домашни производи е чин на економски патриотизам и директна инвестиција во иднината.

Денес, повеќе од две децении подоцна, Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ја оживува оваа логика со нови алатки. Македонските јаболка, домати и компири ќе добијат видливи ознаки во маркетите, со што потрошувачите лесно ќе можат да ги разликуваат од увозните. Дополнително, платформата makedonskonajdobro.mk ќе им овозможи директна врска меѓу земјоделците и купувачите.

Министерот Цветан Трипуновски истакна дека ова не е само рекламна акција, туку вистинска приказна за вредните земјоделци и нивниот труд. Стопанската комора на Северозападна Македонија ја поддржа иницијативата, но предупреди дека цената е клучна исто колку и квалитетот. Нухиу Алиу, в.д. претседател на Комората, нагласи дека пазарот е либерален и не може да се затвори за увоз, особено во услови на европски интеграции. Сепак, ако потрошувачите бидат информирани и убедени во квалитетот, ќе изберат домашни производи. Тој посочи дека посредниците често прават домашното да изгледа поскапо од увозното и дека целта е да се намали тој јаз.

ИНТЕРЕСНО:  Брутален напад во Автокоманда: Ја удрил жена со гајба полна шишиња

Министерството најави дека ќе ги следи цените и ќе интервенира само во исклучителни околности и за краток период, особено кај основните производи, додека пазарот не се стабилизира.

Овој тренд не е единствен за Македонија – слични кампањи постојат во повеќе земји: „Buy British“ во Велика Британија, „Choose Danish“ во Данска, или „Kupujmo hrvatsko“ во Хрватска. Сите тие докажуваат дека економскиот патриотизам има најголемо влијание кога е поддржан со системски мерки и фер трговија.

Со кампањата „Македонско најдобро“, државата се обидува да создаде спој меѓу традицијата, дигитализацијата и економската стратегија – со цел домашните производи да станат прв избор на граѓаните.


Напомена: Ставовите, мислењата и изнесените тврдења во објавените текстови се исклучиво на авторите или на засегнатите лица и организации, и не го одразуваат официјалниот став на екипата на ВАРДАРСКИ МК (vardarski.mk).

Следете нѐ на Фејсбук ОВДЕ

ИНТЕРЕСНО ОД ИНТЕРНЕТОТ

ОСТАНАТО

Квалитет на воздух

error: КОПИРАЊЕТО Е ЗАБРАНЕТО